inextehran

فروش انواع محصولات بادی ، استخر پیش ساخته ، قایق بادی و...

inextehran

فروش انواع محصولات بادی ، استخر پیش ساخته ، قایق بادی و...

فروش انواع محصولات بادی در طرح ها و رنگ های مختلف با قیمت های بسیار مناسب . نمایندگی شرکت اینتکس، بست وی ، اینتایم و...

۲۲ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تشک بادی دو نفره طبی با بالش از سری محصولات فوق العاده که دارای بالش بادی بوده و راحتی در استفاده را برای خریداران فراهم می کند ، این تشک بادی از تولیدات برند بزرگ بست وی می باشد که از بزرگترین تولیدکنندگان و صادر کنندگان محصولات بادی می باشد که تشک بادی یکی از شاخه های فعالیت آن می باشد. تشک بادی دو نفره طبی با بالش یکی از تشک های منحصر به فرد بست وی می باشد که در بازار نظر مشتریان را به خود جلب کرده است. اینتکس تهران نمایندگی فروش بسیاری از برند های روز دنیا را برعهده دارد که بست وی یکی از آن ها می باشد و تشک بادی دو نفره طبی با بالش در بخشتشک بادی سایت اینتکس تهران به راحتی قابل دسترسی می باشد که در ادامه با این محصول بیشتر آشنا خواهیم شد.

طراحی 

این تشک بادی به صورت تک رنگ بوده و از رنگ آبی در طراحی آن استفاده شده است ، که زیبایی خاصی در یک دستی آن وجود دارد. این محصول ساده و در عین حال بسیار زیبا و شیک می باشد. تشک بادی دو نفره طبی با بالش در نوع خانگی طراحی شده که علاوه بر استفاده در خانه می توان در ویلا و در هر مکان دیگری از این تشک بادی دو نفره استفاده نمود. رویه این تشک از جنس مناسب و به گونه ای طراحی شده که بسیار راحت و استاندارد می باشد. 

مشخصات فیزیکی

تشک های مخصوص دو نفر از ابعاد نسبتا بزرگتری از سایر تشک های بادی می باشد که تفاوت انها در عرض تشک می باشد. تشک بادی دو نفره طبی با بالش برای استفاده دو نفر طراحی شده و بسیار مناسب می باشد. طول این تشک بادی 203 سانتی مترر ، عرض تشک 152 سانتی متر و ارتفاع تشک 22 سانتی متر می باشد. جنس بخش رویه تشک از پی وی سی مخملی ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح چرم و جنس کف از پی وی سی دولایه طرح دار می باشد که بسیار مقاوم می باشد.

جمع بندی 

اقلام همراه از مهم ترین ویژگی های یک محصول می باشد و خریداران نیز در هنگام انتخاب محصول به آن توجه بسیاری کرده و برای هر شخصی حائز اهمین می باشد. تشک بادی دو نفره طبی با بالش دارای یک پمپ باد از نوع دستی مجزا می باشد که استفاده از محصول را بسیار آسان و راحت تر کرده است. از دیگر اقلام همراه این تشک بادی می توان به دفترچه راهنما و برچسب تعمیرات برای رفع مشکلات کوچک اشاره کرد.

  • intex tehran
  • ۰
  • ۰

مدل تشک بادی یکی از چندین محصول موجود در بازار انواع تشک بادی می باشد که در سایت اینتکس تهران عرضه می شود ، این تشک بادی نیز از تولیدات برند اینتکس یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات بادی در ایران می باشد که در بخش تشک بادی نیز از صاحب سبک های این عرصه می باشد و با تولیداتی که داشته است توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند. اینتکس در چین و تحت لیسانس آمریکا فعالیت و اقدام به تولید محصول می کند که تولیدات خود را هم به کشور های دیگر صادر کرده و در اکثر این کشور های دارای نمایندگی فعال فروش می باشد ، در ایران نیز اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات این برند بزرگ را برعهده داشته و به راحت ترین شکل تولیدات ایتکس را به مشتریان عرضه می کند. در ادامه با مدل تشک بادی بیشتر آشنا خواهیم شد.

طراحی 

این تشک بادی یک نفره از ویژگی های بسیاری برخوردار بوده و بسیار منحصربه فرد محسوب می شود. اصلی ترین ویژگی در طراحی این تشک بادی مواج بودن سطح رویه تشک می باشد که راحتی بسیاری را به همراه دارد و برای افرادی که از بیماری های عضلانی رنج می برند بسیار مناسب و کاربردی است. این تشک در نوع خانگی ، سفری طراحی شده و به دلیل ساختار و ویژگی هایی که دارد به راحتی می توان از آن در سفرهای تفریحی و... استفاده نمود.

مشخصات فیزیکی 

مدل تشک بادی از سری محصولات تکنفره بوده و برای این کاربری دارای ابعاد کاملا مناسب می باشد. طول این تشک بادی 183 سانتی متر ، عرض این تشک 76 سانتی متر و ارتفاع آن 23 سانتی متر می باشد که با توجه به همین ابعاد این تشک بادی تحمل وزنی برابر 136 کیلوگرم را دارا می باشد ، که برای کاربری یکنفره مناسب و قابل توجه است. جنس مناسب این تشک نیز مقاومت آن را افزایش می دهد ، بخش های مختلف تشک از پی وی سی و در برخی مواقع با رویه مخملی می باشد که لطافت و نرمی مناسبی را نیز دارا است.

جمع بندی 

مدل تشک بادی دارای یک بالش بادی نیز به همراه خود می باشد که راحتی استفاده از محصول را افزایش داده و بسیار استاندارد و نرم و لطیف می باشد. این تشک بادی برای تمام سنین مناسب بوده و هر گروه سنی می تاون از استفاده این تشک بادی لذت ببرد. شما می توانید به راحتی با مراجعه به سایت اصلی اینتکس تهران علاوه بر مدل تشک بادی از انواع تشک بادی در طرح های مختلف دیدن کنید و نسبت به سیلقه و نیاز محصول مورد نیاز خود را به سبد خرید خود بیفزایید.

  • intex tehran
  • ۰
  • ۰

بخش تشک های بادی بسیار گسترده می باشد و مربوط به هر سلیقه و نیاز چندین تشک ا برند های مختلف تولید شده است و هر فردی می تواند نسبت به نیاز و سلیقه ای که دارد تشک مورد نظر خود را انتخاب کند. اینتکس تهران در بخش تشک بادی این فرصت را فراهم کرده که هر شخصی از هر برندی محصول مورد نظرش را انتخاب کند. تشک بادی کودک موزیکال بدون پمپ یکی از چندین محصول موجود در سایت اینتکس تهران می باشد که مخصوص کودکان طراحی و تولید شده است. این تشک بادی از محصولات تولید شده توسط برند بست وی می باشد که در رابطه با تولید انواع تشک بادی از جمله تشک های کودک  تخصص بسیاری دارد. در ادامه با این تشک بیشتر آشنا خواهیم شد و به بررسی آن می پردازیم.

طراحی 

از آن جایی که این تشک برای استفاده کودکان می باشد به طور معمول از رنگ های شاد در تولید آن استفاده شده است ، رنگ آبی روشن رنگ غلب این تشک بادی می باشد. سبک طراحی این تشک کودک با سایر تشک ها تفاوت دارد و لبه های آن ارتفاع بیشتری دارد که کودک در هنگام استفاده از آن به بیرون خارج نشود و نکته بسیار مهمی می باشد. قسمت سر این تشک نیز برای زیبایی دارای لبه ای بلند تر می باشد و زیبای خاصی به محصول بخشیده است.

مشخصات فیزیکی

ابعاد این تشک برای استفاده کودکان کاملا مناسب می باشد و ابعاد بزرگی نیز برای این گروه سنی دارد. طول تشک بادی کودک موزیکال بدون پمپ 132 سانتی متر ، عرض تشک 76 سانتی متر و ارتفاع تشک 46 سانتی متر می باشد که البته تا لبه بالای تکیه گاه می باشد و ارتفاع سطح تشک کمتر می باشد. جنس بخش های مختلف این تشک نیز بسیار مقاوم و در عین حال لطیف و نرم می باشد، جنس رویه و جنس بخش کناری این تشک از پی وی سی طرح چرم و جنس بخش کف تشک بادی از پی وی سی دولایه بادی می باشد.

جمع بندی

دارا بودن وزن بسیار پایین 1.9 کیلوگرمی که جابجایی آسان را در پی دارد ، مناسب بودن برای سنین مختلف ، دارا بودن تکیه گاه بادی سرخود ، دارا بودن نشیمنگاه مواج بادی و دارا بودن چراغ چند رنگ سرخود از سایر ویژگی های تشک بادی کودک موزیکال بدون پمپ می باشد. استفاده از تشک های مخصوص کودک کاملا از هر نظر به صرفه تر و مناسب تر برای کودکان می باشد و خرید هوشمندانه تری محسوب می شود.

  • intex tehran
  • ۰
  • ۰

تشک های بادی که دارای بالش بادی سرخود می باشند بسیار مناسب و راحت می باشند و هنگامی که از این محصولات استفاده می کنید متوجه برتری این تشک های نسبت به تشک های نوع دیگر می شوید. بست وی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات بادی تشک های بسیاری را با این ویژگی روانه بازار کرده و هر کس با هر سلیقه و نیازی که دارد می توان به راحتی محصول مورد نیاز خود را انتخاب کند. تشک بادی یک نفره بست وی با ابعاد 188×99 یکی از این تولیدات می باشد که از این ویژگی عالی بهره می برد و در سه نوع با ابعاد مختلف طراحی و تولید شده که این محصول نوع کوچک تر و یک نفره آن می باشد. این تشک بادی در نمایندگی بست وی یعنی اینتکس تهران و در بخش انواع تشک بادی عرضه می شود و برای دسترسی به نوع دیگز این تشک می توانید وارد همین بخش سایت بشوید. 

طراحی 

تشک بادی یک نفره بست وی با ابعاد 188×99 از نامی هم که دارد مشخص است که برای یک نفر طراحی شده است. رنگ یک دست و زیبایی که این تشک بادی دارد بسیار جلب توجه کرده و این تشک را منحصربه فرد کرده است. این تشک بادی در نوع خانگی ، سفری طراحی شده و به راحتی می توان از آن در سفر استفاده نمود. ویژگی ضد تعریق این تشک بادی که طراحی مناسب باعث آن می شود بسیار مهم و کاربردی است و در نظر خریداران بسیار مهم می باشد و در تصمیم گیری درباره ییک محصول تاثیر دارد.

مشخصات فیزکی

تفاوت تشک بادی یک نفره بست وی با ابعاد 188×99 با دیگر نوع این تشک در عرض کوچک تر و مناسب یک نفره آن می باشد. که الیته برای استفاده تکنفری بسیار مناسب می باشد و به راحتی از این تشک استفاده می شود. طول این تشک برابر 188 سانتی متر ، عرض تشک 99 سانتی متر و ارتفاع آن برابر 28 سانتی متر می باشد. بخش های مختلف این تشک بادی نیز بسیار مقاوم بوده و از پی وی سی ساخته شده و در عین مقاومت زیبایی خاصی نیز به این تشک بادی بخشیده است.

جمع بندی

اقلام و وسایل همراه از مهم ترین موضوعاتی است که به آن در انتخاب یک محصول توجه می شود و تاثیر بسیار در انتخاب خریداران دارند. تشک بادی یک نفره بست وی با ابعاد 188×99 دارای پمپ باد از نوع پدالی سرخود می باشد که بسیار کاربردی بوده و به راحی استفاده از این محصول می افزاید. این تشک دارای سطح مواج طبی می باشد که بسیار برای افرادی که از درد های عضلانی رنج می برند مناسب می باشد.

  • intex tehran
  • ۰
  • ۰

یکی از بهترین تولیدکنندگان تشک بادی در انواع مختلف برند بزرگ کلمن می باشد که با تولیداتی که داشته است توانسته است نظر مشتریان و افراد فعال در این حوزه را به خود جلب کند ، تولیدات این برند روانه کشور های مختلف شده است و مصرف کنندگان از تولیدات این برند رضایت بالایی دارند و این برند از صادرکنندگان برتر بخش انواع تشک بادی در جهان می باشد که دارای نمایندگی های فعالی نیز در کشورها می باشد و اینتکس تهران نیز نمایندگی مجاز این برند در ایران می باشد و محصولات این برند را به راحتی می توانید از سایت اصلی این شرکت خریداری نمایید. تشک بادی دو نفره با بالش 198×166یکی از چندین تولید فوق العاده و موفق برند کلمن می باشد که دارای ویژگی های بسیاری می باشد.

طراحی

طراحی این تشک بادی به صورتی است که در همان نگاه اول نظر بیننده را به خود جلب می کند و این موضوع نشان از دقت و ظرافت در طراحی تشک بادی دو نفره با بالش 198×166  دارد که قابل توجه می باشد. از مهم ترین ویژگی های این تشک دارا بودن بالش قابل تنظیم می باشد که تشک بادی دو نفره با بالش 198×166  را نیز کم نظیر و حتی بی نظیر کرده است. این تشک در نوع خانگی ، سفری بوده و با دارا بودن وزن مناسب به راحتی می توان از این تشک در سفرهای مختلف استفاده نمود.

مشخصات فیزیکی

مهم ترین ویژگی این تشک در بخش مشخصات فیزیکی تحمل وزن بسیار مناسب آن می باشد که توجه را به خود جلب می کند. تشک بادی دو نفره با بالش 198×166  تحمل وزنی برابر 280 کیلوگرم دارد که این ویژگی با نکات مختلف از جمله ابعاد به وجود آماده است. طول این تشک بادی دو نفره 198 سانتی متر ، عرض تشک 166 سانتی متر و ارتفاع آن 13 سانتی متر می باشد. جنس بخش های مختلف تشک نیز از پی وی سی با مقاومت بسیار بالا و در عین حال بارویه بسیار لطیف می باشد.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره با بالش 198×166  با این ویژگی های بیان شده بدون شک برای افرادی که از دردهای عضلانی رنج می برند بهترین انتخاب و مناسب می باشد. رویه این تشک به صورت مواج طراحی شده که راحتی خاصی را به همراه دارد و رویه این تشک به شکلی است که قابلیت ضد تعریق دارد و هیچ مشکلی برای افرادی که در مدت زمان طولانی تری از این محصول استفاده می کنند پیش نیاید. و اگر به توان در مقابل اشیا تیز از تشک مراقبت نمود و با شرایط استفاده این تشک به شکل کامل آشنا بود می توان زمان بیشتری از این تشک استفاده نمود.

  • intex tehran
  • ۰
  • ۰

از قدیمی ترین و معروف ترین تولیدات در رابطه با انواع تشک بادی تشک بادی اینتکس دو نفره می باشد که ویژگی های بسیاری دارد و بسیار مقاوم و در عین حال لطیف و نرم در قسمت رویه می باشد. این تشک بادی با توجه به نوع ساختار و طراحی که دارد تاکنون مورد استفاده های بسیاری قرار گرفته استو رنگ بندی این محصول نیز به شکل دو رنگ سورمه ای و مشکی و بسیار ساده و شیک می باشد. این تشک بادی از تولیدات برند بزرگ و نامدار اینتکس می باشد و نام این برند که یک ویژگی برای تولیدات آن می باشد به خودی خود بیانگر کیفیت و مرقوبیت این تشک بادی می باشد. اینتکس تهران در ایران عنوان نمایندگی معتبر فروش محصولات این برند را برعهده دارد و تشک بادی اینتکس دو نفره نیز در سایت اصلی این شرکت قابل دسترسی و خریداری می باشد. 

طراحی 

شکل ظاهری این تشک بادی ساده بوده و نکته خاصی را برخوردار نمی باشد ولی همین سادگی در طراحی باعث شیک بودن و خاص بودن این محصول شده است. این تشک بادی در نوع خانگی ، سفری طراحی شده است و به راحتی می توان در سفر نیز از تشک بادی اینتکس دو نفره استفاده نمود که علاوه بر این نیز از این محصول در ویلا ، محله کار و... می توان استفاده نمود.رویه این تشک بسیار نرم و لطیف و ساختار آن نیز به صورت موازی می باشد که ویژگی بسیار مهمی است.

مشخصات فیزیکی

این تشک بادی برای استفاده دو نفر طراحی شده و به راحتی قابل استفاده این تعداد افراد می باشد چرا که ابعاد به متناسب نیاز طراحی و در نظر گرفته شده است. طول این تشک بادی 191 سانتی متر ، عرض تشک 137 سانتی متر و ارتفاع آن 22 سانتی متر می باشد. ساختار مناسب این تشک و لایه لایه بودن ساختار داخلی آن و جنس بخش های مختلف بر مقاومت این تشک بادی افزوده است. جنس رویه تشک از پی وی سی جیر ، جنس بخش کتاری از پی وی سی و جنس کف تشک بادی اینتکس دو نفره از پی وی سی دولایه می باشد.

جمع بندی 

ضد تعریق بودن برای هر شخصی برای انتخاب یک تشک بادی از مهم ترین ویژگی ها می باشد و خریدار در ابدای انتخاب یک محصول به آن توجه ویژه ای دارد که تشک بادی اینتکس دو نفره از این ویژگی بهره می برد. از چیز های مهمی که باعث می شود بتوان از این تشک در شرایط مختلف و سفرها متنوع استفاده نمود مقاومت بالا و محکم بودن این تشک می باشد که تحمل وزن این تشک برابر 251 کیلوگرم می باشد که برای این تشک بادی یک ویژگی منحصر به فرد می باشد.

  • intex tehran
  • ۰
  • ۰

تشک مسافرتی بادی تک نفره یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار می باشد که مخصوص سفر طراحی و تولید شده است که نظر مشتریانی که اهل سفر و تفریح هستند را به خود جلب کرده است. این تشک بادی برای انواع سفر ساخته شده و هر نوع آب هوایی سازگاری دارد ، تشک مسافرتی بادی تک نفره یکی از تولیدات برند اینتکس می باشد که این برند از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات بادی بخصوص تشک بادی در جهان می باش و تولیدات این برند به اکثر کشور های جهان صادر می شود و در این کشورها دارای نمایندگی معتبر می باشد. تشک مسافرتی بادی تک نفره در ایران به راحتی از طریق شرکت اینتکس تهران و سایت فعال این شرکت قابل دسترسی است و به راحتی با مراجعه به بخش انواع تشک بادی این سایت به تشک مسافرتی بادی تک نفره می توان دسترسی داشت. لازم به دکر است که اینتکس تهران نمایندگی معتبر فروش محصولات برند اینتکس را برعهده دارد.

طراحی 

تشک مسافرتی بادی تک نفره محصولی بسیار زیبا برای سفر با طراحی منحصر به فرد می باشد ، این تشک برای سفر طراحی شده و علارقم مقاومت بالایی که با توجه به ساختار خود دارد از راحتی خاصی نیز برخوردار است. طراحی این تشک نیز مانند تشک های سفری دیگر جمع و جور بوده و به سادگی قابل جابجایی می باشد. رویه این تشک به شکل مواج طراحی شده و راحتی خاصی را به همراه دارد. طراحی این تشک به شکلی است که به همراه ساکی که دارد در یک مکان کوچک نیز می توان این تشک را جای داد و مکان مشخصی برای این محصول مورد نیاز نمی باشد.

مشخصات فیزیکی

به دلیل این که از این تشک در سفرهای مختلف استفاده می شود و مختص این کار طراحی و تولید شده است دارای مقاومت بسیار مناسب می باشد و این ویژگی به دلیل دارا بودن جنس مناسب محصول می باشد. جنس رویه این تشک بادی مسافرتی از پی وی سی برزنتی ، جنس بخش کناری از پی وی سی و جنس کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه می باشد. ابعاد این تشک علارقم جمع و جور بودن برای استفاده یک نفر مناسب که طول تشک 191 سانی متر ، عرض تشک 76 سانتی متر و ارتفاع آن برابر با 15 سانتی متر می باشد.

جمع بندی 

دارا بودن وزن بسیار مناسب 3.5 کیلوگرمی و راحتی جابجایی به دلیل وزن ناچیز ، قابلیت استفاده برای تمام سنین ،دارا بودن سطح موازی و راحتی در استفاده . قابلیت استفاده بر روی آب که بسیار قابل توجه است از سایر ویژگی های تشک مسافرتی بادی تک نفره می باشد. به همراه این تشک بادی مسافرتی یک پمپ باد از نوع دستی مجزا وجود دارد که راحتی استفاده از این تشک را در سفرهای مختلف بیشتر کرده و خریدار می تواند از خرید خود لذت کافی را ببرد.

  • intex tehran
  • ۰
  • ۰

برای سفرهای تفریحی از جمله کوهنوردی و طبیعت گردی تشک های مخصوصی تولید شده و از هر نظر استفاده از این تشک ها برای اینگونه سفرها بسیار مناسب می باشد. تشک بادی موج دار یکنفره یکی از این تشک ها می باشد که از تولیدات شرکت اینتکس می باشد. اینتکس برای همه سلیقه ها و کاربری های مختلف محصولات ویژه و مخصوصی تولید کرده که به راحتی هر شخصی می تواند محصول مورد نظر خود را انتخاب نماید. محصولات این برند به راحتی در دسترس همه می باشد و به کشور های جهان صادر می شود و هر شخصی می تواند با مراجعه به نمایندگی این برند محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نماید. در ایران اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات اینتکس را برعهده داشته و عرضه محصولات اینتکس را در سایت اصلی خود انجام می دهد. در ادامه با تشک بادی موج دار یکنفره بیشتر آشنا خواهیم شد.

طراحی

تشک بادی موج دار یکنفره در بین انواع تشک بادی موجود در فروشگاه اینتکس تهران از ظاهر و طراحی متفاوتی بهره می برد. این تشک از طراحی منحصربه فردی برخوردار می باشد و باعث شده که به راحتی بتوان از تشک بر روی هر سطحی حتی سنگ از این تشک استفاده کرد و ین نشان از مقاومت بسیار بالای این تشک دارد. در عین حال رویه این تشک بادی بسیار راحت و لطیف می باشد و از دیگر ویژگی هایی که طراحی مناسب باعث آن شده است کمجا بودن و راحتی استفاده و جابجایی می باشد که افرادی که اغلب در سفرهای تفریحی ، کوهنوردی ، طبیعت گردی و... هستند بیشتر این ویژگی را درک خواهند کرد.

مشخصات فیزیکی 

ابعاد تشک به دلیل استفاده در سفرهای پر تحرک و جابجایی های بسیار تا حد امکان کوچک می باشد ولی در عین حال برای استفاده یکنفر نیز کافی می باشد. طول این تشک بادی 188 سانتی متر ، عرض تشک 69 سانتی متر و ارتفاع تشک که باعث همین کمجایی و کوچکی مناسب محصول شده است 6 سانتی متر می باشد. جنس این تشک بادی نیز به دلیل استفاده در سفرهای مختلف و نوع کاربری که دارد بسیار مناسب می باشد ، جنس رویه تشک از  پی وی سی مخملی و جنس کف تشک نیز از پی وی سی برزنتی بادوام بالا می باشد.

جمع بندی 

رویه این تشک به صورت مواج طراحی شده و بعد از یک سفر سخت خستگی را از تن بیرون می کند. سبکی از اصلی ترین ویژگی های تشک بادی موج دار یکنفره می باشد و باعث شده که به راحتی بتوان این تشک را جابجا کرد که بسیار مهم و قابل توجه است. در بخش های قبل به این موضوع اشاره شد که تشک بادی موج دار یکنفره دارای مقاومت بالا بوده و این موضوع دلایل بسیاری دارد که به طراحی و جنس بخش های مختلف برمیگردد و تشک بادی موج دار یکنفره تحمل وزنی برابر 120 کیلوگرم را دارد.

  • intex tehran
  • ۰
  • ۰

تشک های بادی انواع مختلفی دارد که برای استفاده مختلف طراحی شده است و هر فردی نسبت به سلیقه ای که دارد  می تواند محصول مورد نظر خود را انتخاب می کند. برند های بسیاری در راسته تولید این محصولات فعالیت می کنند و تا کنون محصولات بسیاری روانه بازار شده است. اینتکس از موفق ترین تولیدکنندگان این زمینه بوده و با تولیداتی که تا کنون داشته است توانسته نظر مشتریان را به خو جلب کند ، این شرکت بزرگ تولیدات بسیاری دارد و صادر کننده این تولیدات به به کشور های دیگر جهان می باشد. این عرضه مستلزم نمایندگی های فعال در کشور های مختلف می باشد که اینتکس این امکان را داراست. در ایران نیز شرکت اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات این برند را برعهده دارد و محصولات اینتکس را به بهترین روش عرضه می کند. 

تشک بادی مسافرتی با پمپ سرخود یک از این محصولات می باشد که در ادامه به بررسی بیشتر آن می پردازیم.

طراحی 

شکل ظاهری این تشک بادی فوق العاده بوده و نظر مشتریان را به خود جلب می کند ، رویه مواج موازی از ویژگی های مهم طراحی این تشک می باشد. زیبایی این تشک بادی با انواع دیگر تشک بادی قابل رقابت می باشد و مشتریان بسیاری خواهان تشک بادی مسافرتی با پمپ سرخود می باشد. علاوه بر شکل ظاهری این تشک بادی دارای ساختار داخلی بسیار مناسب و مقامت قابل توجه است و ساختار داخلی تشک لایه لایه می باشد.

مشخصات فیزیکی

تشک بادی مسافرتی با پمپ سرخود برای استفاده دو نفر طراحی شده و علارقم استفاده در سفر دارای ابعاد بسیار مناسب نیز می باشد ، طول تشک بادی 203 سانتی متر ، عرض تشک 152 سانتی متر و ارتفاع آن 22 سانتی متر می باشد. جنس رویه این تشک از پی وی سی مخملی با راحتی فوق العاده و نرم و لطیف ، جنس بخش کناری از پی وی سی و جنس کف این تشک بادی از پی وی سی دولایه است که مقاومت مناسبی را به تشک بادی مسافرتی با پمپ سرخود بخشیده است.

جمع بندی 

این تشک بادی مسافرتی همانطور که در نام آن نیز ذکر شده از یک پمپ بادی سرخود بهره می برد که آسانی استفاده از این محصول را افزایش داده است و هر کسی می تواند بدون هیچ مشکلی اقدام به استفاده از این پمپ و آماده کردن تشک برای استفاده کند. وزن بسیار مناسب و کم این تشک باعث جابجایی آسان آن می شود و برابر با کیلوگرم می باشد. از ویژگی های قابل توجه این تشک بادی می توان به تحمل وزن بسیار مناسب ان اشاره کرد که تشک بادی مسافرتی با پمپ سرخود دارای تحمل وزنی برابر  273 کیلوگرم می باشد.
  • intex tehran
  • ۰
  • ۰

تشک بادی چند کاره محصولی بی نظیر با کیفیت فوق العاده می باشد که به صورت یک کاناپه نیز می توان از آن استفاده کنید این تشک بادی به اندازه ای می باشد که می توان به صورت دونفره استفاده نمایید. تشک بادی چند کاره از تولیدات برند بزرگ بست وی می باشد و توانسته است با ویژگی های که داشته نظر مشتریان را به خود جلب کند و این محصول یکی از پرفروش ترین ها می باشد. بست وی یکی از برند های معتبر تولیدکننده محصولات بادی است و نمایندگی های این برند در کشور های مختلف فعال می باشند ، در ایران نیز اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات این برند را برعهده دارد و برای دسترسی به تشک بادی چند کاره می توانید به بخش انواع تشک بادی در سایت اصلی اینتکس تهران مراجعه فرمایید و محصول مورد نظر خود را به سبد خریدتان بیفزایید.

طراحی 

طراحی خاص این محصول است که باعث همین چند کاربره شدن تشک بادی چند کاره می باشد و تولیدکنندگان و طراحان بست وی توجه ویژه ای به این محصول داشته اند. طراحی این تشک به شکلی می باشد که زیبایی خاصی دارد و می توان از این تشک در هر مکانی استفاده کنید. رویه این تشک به صورت مواج بوده و برای رفع خستگی بسیار مناسب می باشد و حتی بیماران عضلانی می توانند از این تشک استفاده کنند و بسیار برای این افراد مناسب می باشد. رویه تکیه گاه تشک بادی چند کاره نیز مواج به صورت موازی عمودی طراحی شده است.

مشخصات فیزیکی 

ابعاد و فضایی که که این تشک بادی می گیرد نسبت به کارایی که دارد مناسب است و طبیعی است که ابعاد بزرگی داشته باشد. طول این تشک بادی 193 سانتی متر ، عرض تشک 152 سانتی متر و ارتفاع تشک 64 سانتی متر می باشد که ارتفاع تا بالای تکیه گاه می باشد ، ساختار داخلی این تشک لایه لایه بوده و باعث مقاومت بالا در این محصول شده البته جنس مناسبی هم که این تشک دارد مقاومت آن را افزایش داده است. جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی مخملی ، جنس بخش کناری از پی وی سی و جنس کف از پی وی سی دولایه می باشد.

جمع بندی

وزن بسیار مناسب تشک بادی چند کاره باعث جابجایی آسان این تشک شده است و این وزن کم در قبال این ابعاد بزرگ قابل توجه می باشد. از این تشک بادی می توان در خوابگاه های دانشجویی ، در ویلا ، کارگاه های کار و حتی در سفر نیز استفاده کرد. به همراه این تشک برچسب تعمیرات برای رفع مشکلات کوچک و دفرچه راهنما وجود دارد که سوالات احتمالی را به سادگی رفع می کند و نیاز به کمک دیگران نمی باشد. لازم به ذکر می باشد که تشک بادی چند کاره دارای دو سال گارانتی برای پمپ باد همراه خود دارا می باشد.

  • intex tehran