inextehran

فروش انواع محصولات بادی ، استخر پیش ساخته ، قایق بادی و...

inextehran

فروش انواع محصولات بادی ، استخر پیش ساخته ، قایق بادی و...

فروش انواع محصولات بادی در طرح ها و رنگ های مختلف با قیمت های بسیار مناسب . نمایندگی شرکت اینتکس، بست وی ، اینتایم و...

  • ۰
  • ۰

بست وی اقدام به تولید سری جدیدی از تشک های بادی کرده است که ویژگی های بسیاری را به همراه داشته و بسیار سری در بازار فروش برای خود جایگاه مناسبی دست و پا کرده اند. تشک بادی یک نفره بالش دار188×99 یکی از این نوع تشک های می باشد که نوع دو نفر آن نیز تولید شده و در سایت اینتکس تهران در بخش تشک بادی به راحتی قابل دسترسی می باشد. این تشک های بادی دارای بالش بادی سرخودی می باشند که به راحتی استفاده از این محصول می افزاید. بست وی برند معتبری می باشد که با تولیداتی که تا به امروز داشته نشان داده که به راحتی می توان به این برند اعتماد کرد و با خیال راحت اقدام  به خرید محصول نمود. این برند دارای نمایندگی های فراوانی در جهان می باشد که اینتکس تهران نیز نمایندگی فروش محصولات این برند را بر عهده دارد.

طراحی 

از زیباترین محصولاتی که این روز ها در بازار جایگاه مناسبی برای خود دست و پا کرده می توان به همین تشک بادی یک نفره بالش دار188×99 اشاره نمود که نوع بزرگتر این تشک نیز با همین شکل و شمایل طراحی شده است. طراحی این تشک به شکلی است که علاوه بر خانه در سفرهای مختلف نیز می توان از این تشک استفاده نمود که دلایل بسیار باعث این ویژگی مهم در این محصول شده که ساختار داخلی مقاوم و چند لایه یکی از این دلایل می باشد.

مشخصات فیزیکی

این تشک بادی دارای طول 188 سانتی متری ، عرض 99 سانتی متری و ارتفاعی برابر 30 سانتی متر می باشد که با توجه به همین ابعاد تشک بادی یک نفره بالش دار188×99 دارای تحمل وزنی برابر 136 کیلو گرم می باشد. جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی مخملی ،‌ جنس بخش کناری از پی وی سی  طرح چرم و جنس کف تشک از پی وی سی دولایه با مقاومت بالا می باشد که یکی از دلایل مقاومت بالا در این تشک همین امر می باشد. 

جمع بندی 

استفاده بر روی آب ویژگی ای می باشد که در تشک های بادی جدید می باشد و باعث استقبال بیشتری از این تشک های بادی شده است. دارا بودن وزن بسیار پایین 3.8 کیلوگرمی که استفاده از این تشک را آسان تر نموده ُ دارا بودن پمپ باد از نوع دستی مجزا ‌،‌ دارا بودن ویژگی ضد تعریق بودن ،‌ دارا بودن بالش بادی سرخود و دارا بودن سطح مواج از سایر ویژگی های تشک بادی یک نفره بالش دار188×99 می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی