inextehran

فروش انواع محصولات بادی ، استخر پیش ساخته ، قایق بادی و...

inextehran

فروش انواع محصولات بادی ، استخر پیش ساخته ، قایق بادی و...

فروش انواع محصولات بادی در طرح ها و رنگ های مختلف با قیمت های بسیار مناسب . نمایندگی شرکت اینتکس، بست وی ، اینتایم و...

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تشک گرد بادی دو نفره از سری محصولات شرکت بزرگ اینتکس می باشد که از ویژگی های  منحصربه فرد بسیاری برخوردار می باشد و در اولین نگاه متوجه می شوید که این تشک بادی کاملا با دیگر تشک های بادی موجود در بازار متفاوت می باشد این تشک بادی همانطور ک گفته شد ساخت شرکت اینتکس می باشد ، اینتکس نام بزرگ و می توان گفت بی رقیب در عرصه تولید محصولات بادی می باشد که در چین و تحت لیسانس چین فعالیت و اقدم به تولید محصول می کند و تمام محصولاتش به کشور های دیگر جهان صادر می شود و در برخی از کشور ها نیز دارای نمایندگی فروش می باشد. اینتکس تهران نیز نمایندگی فروش محصولات این برند را در ایران بر عهده دارد و در بین انواع تشک بادی که در سایت اصلی اینتکس تهران می باشد تشک گرد بادی  دو نفره یکی از پر مخاطب ترین ها می باشد.

طراحی 

تفاوت اصلی تشک گرد بادی دو نفره در طراحی و شک ظاهری آن با دیگر تشک های بادی می باشد و همین موضوع یک امتیاز برای این محصول به شمار می آید. این تشک در نوع گرد و خانگی مسافرتی طراحی شده است و با زیبایی که این تشک دارد می توان در هر قسمتی از خانه از آن استفاده کرد چرا که زیبایی خاصی به مکان استفاده اش می بخشد. رویه این تخت به صورت مواج طراحی شده که در هنگام استفاده راحتی بیشتری را همراه دارد.

مشخصات فیزیکی 

این تشک بادی برای دو نفر کاملا مناسب بوده و ابعاد آن نیز بسیار مناسب استفاده دو نفر می باشد. رنگ این محصول تک و فقط زرشکی می باشد و رنگی است که بیشتر مشتریان آن را می پسندند چون بسیار شیک و زیبا می باشد . قطر این تشک بادی 191 سانتی متر ، ارتفاع تشک تا بالای تکیه گاه 53 سانتی متر ولی ارتفاع تشک بدون تکیه گاه 23 سانتی متر می باشد. جنس این محصول بسیار مقاوم بوده و در عین مقاومت زیبایی خاصی به محصول بخشیده  است چرا که از پی وی سی مخملی برای رویه این تشک گرد بادی دو نفره استفاده شده است. 

جمع بندی

این تشک بادی از هر لحاظ بی نظیر بوده و مورد پسند مشتریان قرار گرفته است ، ساختار داخلی این تشک چند لایه بوده و مقاومت آن را بیش از پیش می کند. مقاومت تشک گرد بادی دو نفره 250 کیلوگرم می باشد که یک ویژگی منحصر به فرد می باشد که این در حالی است که وزن این تشک بادی دو نفره فقط 7.5 کیلوگرم می باشد که نشان از راحتی جابجایی این محصول دارد و به راحتی می توان از آن در سفر های تفریحی و ویلا های شخصی استفاده کرد.

  • intex tehran
  • ۰
  • ۰
تشک های بادی دو نفره به دو دسته با عرض های متفاوت تبدیل می شوند اولین دسته تشک هایی که عرض معمولی و استاندارد دارند دومین دسته تشک هایی هستند که عرض بزرگتری دارند و طبیعی است که استفاده از این محصول راحتی بسیاری را به همراه دارد تشک بادی دو نفره بست وی با ابعاد203×185 از دسته دوم می باشد که ویژگی های بسیاری دارد این تشک از تولیدات شرکت بزرگ بست وی می باشد که از معروفترین تولیدکنندگان محصولات بادی در جهان می باشد. 
اینتکس تهران نمایندگی فروش اکثر برند های تولیدکننده محصولات بادی می باشد که بست وی یکی از این برند ها می باشد.
 
طراحی 
 
تشک بادی دو نفره بست وی با ابعاد203×185در بین انواع تشک بادی از طراحی خاص و منحصر به فردی برخوردار است و زیبایی که طراحان در تولید این تشک به آن توجه کرده اند نظر هر خریداری را به خود جلب کرده است. رویه این تشک به صورت مواج طراحی شده و برای بیماران عضلانی بسیار مناسب می باشد. تشک بادی دو نفره بست وی با ابعاد203×185 در نوع خانگی،سفری طراحی و تولید شده و برای سفرهای تفریحی مناسب می باشد و یکی دیگر از دلایلی که می توان از این محصول در سفر ها استفاده کرد به وزن پایین این تشک مربوط می باشد که بسیار کم است.
 
مشخصات فیزیکی
 
ابعاد تشک بادی دو نفره بست وی با ابعاد203×185 همانطور که گفته شده از هو نوع های خود بزرگتر و طبیعی است که استفاده از این تشک بادی آسان و دلچسب تر می باشد. طول این تشک بادی دو نفره 203 سانتی متر ، عرض تشک که ویژگی خاص آن می باشد 183 سانتی متر و ارتفاع آن 22 سانتی متر می باشد. جنس بخش خای مختلف این تشک بر مقاومت آن می افزاید ، جنس رویه تشک از پی وی سی با رویه مخملی ، جنس بخش کناری از پی وی سی و جنس بخش کف که مقاومت محصول را دو برابر می کند از پی وی سی دولایه می باشد.
 
جمع بندی 
 
دارا بودن هر وسیله همراهی استفاده از تشک بادی را ان تر میکند و هر خریداری نیز در هنگام انتخاب محصول به این نکات توجه می کند از جمله این وسایل همراه پمپ باد می باشد که تشک بادی دو نفره بست وی با ابعاد203×185 نیز یک پمپ باد از نوع پدالی سرخود دارد که بسیار کاربردی می باشد. قابلیت ضد تعریق بودن ، دارا لودن سطح مواجج طبی  و دارا بودن بالش بادی سرخود که یک ویژگی منحصر به فرد می باشد از سایر ویژگی های تشک بادی دو نفره بست وی با ابعاد203×185 می باشند که می توانند خریداران را در خرید خود مسمم تر کنند.
  • intex tehran
  • ۰
  • ۰

در طرح ها ، رنگ ، شکل ها و بسیار بخش دیگر همه روزه تشک های بادی تولید و روانه بازار می شود که تشک بادی طرح دار دو نفره یکی از این تولیدات است که دارای ویژگی های بسیار و منحصر به فرد می باشد که هر خریداری را مجذوب خود می کند ، این تشک بادی در دو نوع یک نفره و دو نفره تولید شده است که هر کدام بسته به نیاز و استفاده خریداری می شود. تشک بادی طرح دار دو نفره محصول برند بزرگ و نامی ریلکس می باشد که اینتکس تهران اقدام به فروش محصولات این برند می کند و تمام تشک های بادی این برند در بخش تشک بادی سایت  اصلی اینتکس تهران قرار دارد. در ادامه به نقد و بررسی بیشتر این تشک بادی زیبا می پردازیم. 

طراحی 

تشک بادی طرح دار دو نفره با رویه طرح برگ درخت از زیباترین تولیدات برند ریلکس و حتی از زیباترین ها در بین انواع تشک های بادی در سایت اینتکس تهران می باشد که نظر هر خریداری  را به خود جلب می کند. طراحی این تشک به گونه ای است که استفاده از آن به زیبایی اتاق و محلی که در آن استفاده می شود تاثیر بسیاری دارد. رنگ زیبای آبی روشن و جلوه ویژه تشک از ویژگی های مهمی است که در طراحی این محصول به آن توجه ویژه ای شده و تا حدود زیادی تولیدکننده در این امر موفق بوده است. 

مشخصات فیزیکی 

همانطور که از نام این محصول و گفته هایمان در بخش های قبل پیداست این محصول نوع دو نفره تشک بادی طرح دار می باشد و ابعاد نسبتا بزرگتری در برابر نوع یک نفره آن دارد. طول این تشک بادی طرح دار 203 سانتی متر ، عرض تشک بادی 152 سانتی متر و ارتفاع آن 22 سانتی متر می باشد. که با توجه به همین ابعاد نیز این تشک مقاومتی برابر 250 کیلوگرم وزن را دارد. جنس بخش هاای مختلف این تشک بادی نیز از پی وی سی مخملی است که علاوه بر مقاومت بالا زیبایی خاصی نیز به محصول بخشیده است.

جمع بندی 

دارا بودن وزن کم از ویژگی هایی است که هر خریداری در هنگام انتخاب یک محصول به آن توجه می کند که این ویژگی باعث جابجایی آسان محصول و حتی استفاده از تشک در سفر های تفریحی می شود ، وزن تشک بادی طرح دار دو نفره نیز برابر با 4 کیلوگرم می باشد که بسیار کم و قابل توجه است. دارا بودن اقلام همراه از جمله بسته تعمیرات و دفترچه راهنما برای رفع سوال های احتمالی از سایر ویژگی های این تشک بادی زیبا می باشد.

  • intex tehran
  • ۰
  • ۰

اینتکس از بزرگترین و نامدارترین تولیدکنندگان محصولات بادی می باشد که هر چند وقت یکبار اقدام به تولید یک محصول جدید با ویژگی های منحصر به فرد می کند. هر زمانی نام تولید جدید در عرصه محصولات بادی به گوش می رسد اولین برندی که در نظر گرفته می شود اینتکس می باشد که با تولیدات با کیفیت و کاربردی خود توانسته است نظرهای بسیاری را به خود جلب کند. تشک بادی با کیسه خواب و پمپ باد یکی از محصولات فوق العاده این برند می باشد که در بین انواع تشک بادی موجود در سایت اصلی فروشگاه اینتکس تهران از پر بازدیدترین محصولات  می باشد. این نقدو بررسی به شما کمک می کند که با این تشک بادی بیشتر آشنا شده و در صورت تمایل آن را به سبد خرید خود بیفزایید.

طراحی 

شکل ظاهری و طراحی این تشک به طور معمول با اکثر تشک های موجود در بازار متفاوت بوده و شکل خاصی دارد و حتی می توان گفت زیبا تر و مشتری پسند تر نیز می باشد. دلیل اصلی این تفاوت ظاهری نیز دارا بودن یک کیسه خواب بر روی تشک بادی با کیسه خواب و پمپ باد می باشد  که به کلی تغییر بزرگی در این محصول ایجاد کرده است. البته لازم به اشاره است که کیسه خواب این وسیله را می توان از آن جدا کرد و از محصول به عنوان یک تشک بادی معمولی استفاده نمود. این تشک بادی با وزن کم و ساختاری که دارد به راحتی در سفر ها قابل استفاده است و کیسه خواب این محصول باعث می شود بتوانن به راحتی از این تشک در فضاهای باز استفاده کرد.

مشخصات فیزیکی 

این تشک بادی با کیسه خواب برای استفاده یک نفر طراحی و ساخته شده و ابعادی که برای استفاده از این وسیله در نظر گرفته شده و ساخته شده مناسب و قابل توجه می باشد. طول این تشک بادی یک نفره 201 سانتی متر ، عرض تشک 102 سانتی متر و ارتفاع تشک 28 سانتی متر می باشد. این تشک بادی از زیبایی خاصی نیز برخوردار است و جنس بخش های مختلف تشک از پی وی سی مخملی می باشد که البته بر زیبایی مقاومت محصول را نیز افزایش می دهد. 

جمع بندی 

وزن پایین و ناچیز 6 کیلوگرمی باعث جابجایی آسان تر این محصول می شود ، در بخش های قبل به مقاومت و تحمل این تشک بادی اشاره نشد که می تواند 135 کیلوگرم وزن را تحمل کند. با ویژگی هایی که از این تشک بادی کیسه خواب دار گفته شد می توان نتیجه گرفت این محصول یکی از کاربردی ترین محصولات در سفرهای تفریحی ، علمی و ... می باشد. دارا بودن اقلام همراه از جمله دفترچه راهنما و چسب تعمیرات نیز از دیگر ویژگی های این تشک بادی با کیسه خواب و پمپ باد می باشد.

  • intex tehran