inextehran

فروش انواع محصولات بادی ، استخر پیش ساخته ، قایق بادی و...

inextehran

فروش انواع محصولات بادی ، استخر پیش ساخته ، قایق بادی و...

فروش انواع محصولات بادی در طرح ها و رنگ های مختلف با قیمت های بسیار مناسب . نمایندگی شرکت اینتکس، بست وی ، اینتایم و...

  • ۰
  • ۰

تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ از سری محصولات بست وی می باشد که با ویژگی هایی که دارد نتوانسته بازار فروش مناسبی برای خود دست و پا کند و نظر خریداران را به خود جلب کندد این تشک بادی برای استفاده دو نفر طراحی شده و در مکان های مختلف قابل استفاده می باشد و کاربری های بسیار از جمله در سفر های تفریحی و حتی استفاده در محل کار و ویلا و... را دارد. بست وی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات بادی از جمله انواع تشک بادی می باشد که در سراسر جهان محصولات خود را به فروش میرساند و دارای نمایندگی های معتبر در این کشور های می باشد که در ایران نیز اینتکس تهراننمیاندگی فروش محصولات این شرکت را برعهده دارد. 

طراحی 

این تشک ساده و در عین سادگی بسیار شیک و زیباست که به دلیل این سادگی و زیبایی می توان از آن از هر نقطه از اتاق استفاده نمود چراکه زیبایی خاصی به محیط می بخشد. این تشک بادی در نوع خانگی ، سفری طراحی شده و علاوه بر محیط خانه به دلیل ساختار بسیار استانداردی که دارد می توان در سفرهای مختلف نیز از این محصول استفاده نمود. رویه این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده و بسیار نرم و راحت می باشد.

مشخصات فیزیکی 

ابعاد این تشک بادی برای استفاده دو نفر کاملا مناسب بوده و بدون مشکل می توان از این تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ استفاده نمود. طول این تشک بادی دو نفره 203 سانتی متر ، عرض تشک 152 سانتی متر و ارتفاع آن 22 سانتی متر می باشد. جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی با رویه مخملی بوده که راحتی بسیاری به همراه دارد. جنس بخش کناری از پی وی سی طرح چرم بوده و جنس کف از پی وی سی دولایه با مقاوت بالا می باشد.

جمع بندی 

دلیل اینکه از این تشک می توان در سفرهای مختلف نیز استفاده نمود ساختار اصولی و استانداردی است که در ساخت آن رعایت شده است. مقاومت بالای این تشک بادی یکی از این ویژگی ها می باشد که تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ دارای تحمل وزنی بالغ بر 290 کیلوگرم می باشد. وزن بسیار اندک 4.1 کیلوگرم قابلیت استفاده برای تمام سنین و دارا بودن رویه ضد تعریق تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی