inextehran

فروش انواع محصولات بادی ، استخر پیش ساخته ، قایق بادی و...

inextehran

فروش انواع محصولات بادی ، استخر پیش ساخته ، قایق بادی و...

فروش انواع محصولات بادی در طرح ها و رنگ های مختلف با قیمت های بسیار مناسب . نمایندگی شرکت اینتکس، بست وی ، اینتایم و...

  • ۰
  • ۰

تشک های بادی محصولاتی پرفروش در میان محصولات بادی موجود می باشند و این موضوع به دلیل ویژگی های این محصول کم نظیر می باشد که از مهم ترین آن ها قیمت های مناسب تشک های بادی می باشد. تشک بادی بست وی یک نفره  با عرض 99یکی از این تشک ها می باشد که با ویژگی هایی که دارد توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند برند های بسیاری در این عرصه فعال بوده و اقدام به تولید محصول می کنند بست وی یکی از این برند های بزرگ می باشد که تولیدات خود را به کشور های مختلف صادر کرده و دارای نمایندگی در این کشور ها می باشد. و انواع تشک بادی در این نمایندگی ها به فروش می رسد. اینتکس تهران یکی از این نمایندگی ها می باشد که در ایران فعالیت می کند و به راحت ترین شکل ممکن محصولات این برند را عرضه می کند.

طراحی

سادگی ، زیبایی و شیک بودن از ویژگی های اصلی طراحی تشک بادی بست وی یک نفره  با عرض 99 می باشد که برای استفاده در مکان های مختلف مناسب می باشد. این تشک بادی در نوع خانگی ، مسافرتی طراحی شده و علاوه بر محیط خانه به دلیل ساختاری که دارد می توان از این تشک در سفرهای مختلف استفاده نمود. این ویژگی به دلیل مقاومت بالای این تشک نیز می باشد که بدون هیچ دقدقه از این تشک در سفر می توان استفاده نمود.

مشخصات فیزیکی

ابعاد این تشک بادی مناسب استفاده یک نفر بوده و از حد استاندارد نیز عرض این تشک بزرگتر می باشد. طول این تشک بادی بست وی یک نفره 188 سانتی متر ،‌ عرض تشک 99 سانتی متر و ارتفاع آن 22 سانتی متر می باشد که با توجه به همین ابعاد و البته جنس مناسبی که دارد وزنی بالغ بر 130 کیلوگرم را تحمل می کند. جنس رویه این تشک از پی وی سی مخملی ، جنس بخش کناری از پی وی سی چرم و جنس کف از پی وی سی دولایه می باشد.

جمع بندی

استفاده کردن از این تشک در سفر یک ویژگی فوق العاده می باشد که نظر هر خریداری را به خود جلب می کند. وزن بسته بندی اندک 2.5 کیلوگرمی که جابجایی محصول را آسان تر می کند ، قابلیت استفاده برای تمام سنین ، دارا بودن سطح مواج طبی و مناسب برای بیماران عضلانی ، و درا بودن رویه ضد تعریق که ویژگی مهم مخصوصا برای افرادی که استفاده مکرر از این محصول دارند از سایر ویژگی های تشک بادی بست وی یک نفره  با عرض 99 می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی